10 فایده استفاده از کاربرگ برای کودکان

برای نسل ها، کاربرگ ها برای کودکان توسط آموزگاران در راستای رشد قابلیت های منطقی، تحلیلی، زبانی و حل مساله آنان مورد استفاده قرار می گرفتند. ثابت شده است که کودکان در سالهای شکل گیری سریعتر از تمامی مراحل دیگر زندگی شان یاد می گیرند. در نتیجه، والدین و مربیان اهمیت ویژه ای برای رشد ذهن کودکان 3 تا 7 ساله که به آسانی می توانند به نوجوانان با اعتمادبنفس تبدیل شوند، قائل می باشند.

 

مزایای استفاده از کاربرگ ها برای مهدکودک ها و پیش دبستان

مزیت 1:کاربرگ هایی نوآورانه برای کودکان که توسط آموزگاران تهیه شده اند می توانند برای آموزش ریاضیات، زبان انگلیسی به منظور ساده و قابل فهم نمودن مفاهیم پایه به شکلی لذت بخش استفاده شوند.

 

مزیت 2:پاداش هایی به شکل برچسب ها می تواند برای تکمیل کردن کاربرگ ها توسط یادگیرندگان جوان تهیه شوند. این پاداش ها پتانسیل لازم را برای ایجاد انگیزه در کودکان و تقویت اعتماد به نفس در آنان دارند.

 

مزیت 3:کاربرگ ها دارای مزیت تبدیل شدن به کاربرگ های رنگی را دارند تا کودکان بتوانند خلاقیت خود را همزمان با بازی کردن با رنگها بروز دهند.

 

مزیت 4:یک کاربرگ در هر روز می تواند برای کودکان جذابیت داشته باشد. کودکان ظرفیت تمرکز کوتاهی دارند و کاربرگ ها فرآیند یادگیری را ساده نموده و هر کاربرگ پیش دبستانی می تواند در مدت 7 تا 10 دقیقه تکمیل شود.

 

مزیت 5: آموزگاران مجموعه هایی از کاربرگ ها را به صورت دوره های آموزشی تهیه می نمایند و اهداف یادگیری بر اساس سطح درک هر کودک تعیین شده اند. در نتیجه، کاربرگ ها برای کلاس 1 با کاربرگ های سطح مهدکودک تفاوت خواهند داشت.

 

مزیت 6: کاربرگ های طراحی شده بر اساس درجات و سطوح مناسب سنی و با طراحی خاص این شانس را به کودک می دهد تا دانشی را که در کلاس آموخته است، بکار بگیرد.

 

مزیت 7:کاربرگ ها برای کودکان برای تمامی گروههای سنی مناسب می باشند زیرا به آسانی می توانند به روزآوری شوند و بر اساس قابلیت ها و کاربردهای مختلف مناسب برای هر کودک بسته به نیازهای یادگیری وی سازگار گردند.

 

مزیت 8:کاربرگ ها برای کودکان یک منبع ضروری برای آموزش مفاهیم پایه در موضوعات مختلف می باشند. در نتیجه، با شروع استفاده به موقع از آنها در مهدکودک، می توان زیربنای دانش کودکان 3 تا 7 سال را تقویت نمود.

 

مزیت 9: کاربرگ ها به طور گسترده ای توسط والدین به شکل ماهیانه بر اساس برنامه طراحی شده برای کودکان مهدکودک، کلاس اول و کلاس دوم مورد استفاده قرار می گیرند. با دنبال کردن یک برنامه به همراه پاداش های ارائه شده در سطوح مختلف می تواند کودکان را تشویق نماید تا کارهایشان را تکمیل کرده و از فرآیند یادگیری لذت ببرند.

 

مزیت 10: کاربرگ های پیش دبستانی برای کودکان روشی بسیار خوب برای یادگیری موضوعات مهم در کلاس ، زبان انگلیسی ،ریاضیات و مهارت های زندگی می باشد.

 

در دوره فعلی که کودکان درگیر ابزارهای دیجیتال شده اند، به آنها اجازه دهید تا از این وسایل جدا شده و از زیبایی یک فعالیت محرک لذت ببرند. آنها را درگیر یادگیری چیزی با ارزش کنید. تجربه یادگیری آنها را با استفاده از کاربرگ های جذاب، ساده و خلاقانه تغییر دهید.

 

کاربرگ های پیش دبستان و مهد کودک منابع فوق العاده ای برای ارتقای هوش، تجسم، دست خط و مهارت های حرکتی کودکان می باشند. از این روش کارآمد، لذت بخش و خلاقانه برای بالا بردن ظرفیت مغز کودک و بهبود بخشیدن دانش آنان با کاربرگ های ویژه کودکان بهره بگیرید. هم اکنون به سراغ دریافت کاربرگ های سفارشی شده برای کودکتان بروید.

 

تهیه کننده: محمد نجاتی نسب، مسئول سایت

تایید کننده: سرکارخانم من دوستی، مربی پیش دبستانی


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20